11 listopada 2009

Sapient - Famine Friends (2009)

Sapient to członek Sandpeople. Sandpeople to ekipa, o której już pisałem, więc nie będę się powtarzał, ale myślę że warto wspomnieć jeden fakt - jestem psychofanem. Poważnie. Jak myślę o tym jak bardzo jaram się ich twórczością to znajduję zrozumienie dla typów, którzy "wiedzieli co z nim zrobić" gdy Rychu prosił. Tak więc jeżeli szukasz obiektywnej opinii i rozrysu plusów, minusów - życzę powodzenia.

09 był mega owocnym rokiem dla fanów ludzi piasku. Szczególnie opisywany Sapient był bardzo produktywny i co strasznie fajne - działał głównie charytatywnie. Wrzucony przeze mnie dziś album leży sobie spokojnie na serwerach Sandpeople, będać dostępnym kompletnie za darmo. (nowy album Debasera, którego Sap jest członkiem - tak samo, polecam, może wrzucę w sumie)

Jako, że wydany został w tym samym roku co legal 'Make More' (w wersji zremixowanej 'Make Morphine' - też dostępny kompletnie za free) myślałem, że 'Famine Friends' to jakieś nie warte przesłuchania odrzuty. Zaskoczenie dopadło mnie gdy okazało się, że album wszedł mi o wiele mocniej niż legal.

'Famine Friends' promuje nawet teledysk, zrealizowany do 'She Doesn't Love Me'. Teledysk może nie jest niczym specjalnym, ale nie zepsuł mi odbioru kawałka, który jest dla mnie najmocniejszym z cedeka.

Traklista:
  1. Famine
  2. She Doesn’t Love Me
  3. Hands On f. Illmatculate & OnlyOne
  4. Crumb Getta
  5. Proceed With Caution (rmx) f. IAME
  6. Thoughts Behind Me
  7. Listening (Instrumental)
  8. Proper Know How
  9. Hate Aside (rmx) f. Sandpeople
  10. Likeness
  11. Convince Me (rmx) f. OnlyOne
  12. Slamper (Instrumental)
  13. Cold How We Keep it f. Grayskul
  14. Anything f. Luckyiam
  15. Go Shortly
  16. Hitman


DOWNLOAD

1 komentarz:

  1. pytanie:
    czemu jesteś ich psychofanem?
    zdecydowanie She Doesn’t Love Me i wyłącznie.
    Poza tym czasami mi się wydaję że ludzie nie słyszeli Buckshot'a, Thought of Train, Braille'go etc. a i tak przezywają erekcje, dziwny jest ten świat...

    OdpowiedzUsuń