9 maja 2009

LeonRaz - 1984, Czyli Płyta Roku (2008)

'1984' jest debiutem, który wyszedł naprawdę znikąd i prawie dorównał pyszałkowatemu tytułowi. Z pewnością zasłużył przynajmniej na bycie opisanym jako 'debiut roku'.

Leon, mc pochodzący z Krakowa, mieszkający w Chicago i Qbo, beatmaker z Lublina - zrobili płytę, którą nazwałbym płytą roku, gdyby nie fakt, że uczę się nie nadużywać tego zwrotu. Do ściągnięcia CD zachęcił mnie mastering Noon'a. No i jak możesz już wnioskować - nie zawiodłem się. Luźne, bystre teksty, przyjemny 'cwaniacki' głos i mega klimatyczne, spokojne produkcje.

Żal mi serce ściska, że tak mało ludzi sprawdziło ten LPek. Uwolnij moją pikawę od ucisku i ściągaj raczej.

Traklista:
  1. Ostatni dzień
  2. Elizjum
  3. Aleje Chi feat. Wondur (Dynamic Vibrations)
  4. Siąpi! not feat. Sean Price
  5. Siser wiesz feat. DJ Siser
  6. Kobieta piękna w trzech częściach
  7. Ewolucja feat. Wes Restless (Dynamic Vibrations)
  8. Napij shea Wody feat. Bogi, Tybet
  9. Preludium do Śniegu
  10. Śnieg
  11. Ceremonia mistrza
  12. Życie po śmierci

11 komentarzy:

  1. w którym roku to wyszło?

    OdpowiedzUsuń
  2. Big up za recenzje ;)
    Zbieram teraz material na mikstejp. Wszystko na bitach z lat 94-96...

    Może lepiej ten link?
    http://leonraz.com/LeonRaz1984CzyliPlytaRoku.zip

    A do acapelli:
    http://leonraz.com/ACAPELLA-LeonRaz.zip

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na mixtape, jakieś terminy już przewidzieć możesz w przybliżeniu? A i podmieniłem link na ten Wasz.
    A i skąd się tu wziąłeś w ogóle? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. leonraz konkretna plyta, kawal solidnego rapu, tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham cie za to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A! LeonRaz zawsze spoko, sobie włącze nawet

    kinia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mnie wkurwia takie coś, masakra. Płyta ma już troche a ja ją dopiero dziś przesłuchałem, zero szumu, zero info, czegokolwiek. Lepiej hajpować kolejny chujowy track Vnma niż dobre rzeczy :/

    Gdyby nie ten blog to pewnie dalej bym nie wiedział o istnieniu tego materiału także wielka piona!

    ŚCIĄGAĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry rap ,oby tak dalej! płock juz caly slucha Leonaraz pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  9. Termin pewnie październik-listopad '09, bo bede nagrywal w Chi tego lata. Cieszy mnie uznanie i wszystkie opinie na temat płyty. Peace!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawałek "Ewolucja" z winyla Junoumi mnie poniszczył i zachęcił do sprawdzenia całości. Do dzisiaj leci w samochodzie "evolutioooon" ;p

    OdpowiedzUsuń