9 maja 2009

Ortega Cartel - Nic się nie dzieje (2007)

W założeniu nie miałem wrzucać polskich płyt, ale postanowiłem odejść od reguły gdy nowy singiel Ortegi przypomniał mi o moich ulubionych cedekach.

Idea składu jest jeszcze ciekawsza niż prezentowana przez nich twórczość. Nagrywają oni celowo niedopracowane numery, nagrywane bez dubli, bez upiększania, bez wyrzucania wdechów. Bez pierdolenia - dwoma słowami.

Ortega to dwóch Polaków mieszkających w Kanadzie. Piter, utalentowany mc i Patr00 jeden z lepszych producentów jakimi możemy się pochwalić; jednocześnie mc, może nie najlepszy ale pasujący zachrypniętym wokalem do klimatu Ortegi. Oprócz tego na płycie własne kawałki ma paru mocnych żołnierzy polskiego podziemia - w tym Reno na 'Musisz Klaskać'. Jest to jego jeden z lepszych życiowych występów i to nie w mojej opinii - ogólnie.

Traklista:
  1. Turn Your Attention Away
  2. Bank napad
  3. Ain't No Pepe 1
  4. 9
  5. Retrospekcje
  6. Black Belt
  7. Quadruple
  8. Musisz klaskac (feat. Reno)
  9. Nic sie nie dzieje
  10. Zico
  11. Ain't No Pepe 2
  12. Mistrz dzis nie niszczy
  13. Miejskie kroki
  14. Czysta.33 (feat. Pierrot)
  15. Ain't No Pepe 3
  16. Nimi
  17. At The Pub
  18. Major League (feat. The Jonesz & DJ Urbek)
  19. Sluzbowy numer
  20. Zawsze po 23h00
  21. Come Saturday Night (feat. The Jonesz)
  22. Hamburg
  23. Fostex
  24. Lenary (feat. Finker)
  25. Ain't No Pepe 4
  26. Sylwester skok przezyl
  27. Szare pudlo
  28. Betonowy ponton
  29. Wszystko pryslo (feat. Mielzky)
  30. Comes Back With The Gun
  31. Undercover
  32. Wlasciwe obroty
  33. 30 sekund
  34. 2x8
  35. Un Largo Adios

8 komentarzy:

  1. Płytka dobra, ale "Podziemne Disco" lepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie, nie mogłem się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podziemne disco, eh!

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałem, że pomyliłem blogi a tu proszę, nasz rodzimy słyszę język :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe promo jest mocne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka mistrzowska. Znam tylko 2 kawałki, ale nad wyraz dobre.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojoj ktos wie co dobre hehe :)))))

    OdpowiedzUsuń